Saturday, March 25, 2017

Review Sapun Dove Caring Hand Wash cu 1/4 crema hidratanta

Buna fetelor si bine ati revenit pe blog. Astazi as vrea sa va vorbeasc despre un produs de la un brand foarte drag mie ... Dove.


Cele care ma urmariti de mai multa vreme pe YouTube, probabil ca stiti ca eu am pielea/parul uscat si ca sunt un utilizator fidel al produselor hidratante Dove. Produsele lor pentru par sunt o constanta in baia mea si imi plac foarte mult.

Dar si produsele pentru ingrijirea pielii sunt foarte bune. Am fost placut impresionata si de sapunul lichid Caring Hand Wash (250 ml - 12 lei).

Sapunul contine 1/4 crema hidratanta si agenti de curatare delicati. Este un produs extram de hidratant, cu mirosul placut specific produselor Dove, face spuma si curata mainile foarte bine. Mainile raman frumos parfumate si catifelate.


Sapunul vine intr-un ambalaj dragut, cu o pompita robusta, ceea ce il face super practic si usor de utilizat. Recipientul este reutilizabil si poate fi umplut din nou din rezervele de sapun disponibile in mai multe arome (500 ml - aprox. 17 lei).

Una peste alta mi se pare un produs foarte bun pe care l-as recomanda.

Care sunt produsele voastre preferate de la Dove?

4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Este un produs excelent. Nu usucă mâinile și lasă un miros foarte plăcut. Recomand #dove și #buzzstore

    ReplyDelete
  3. In NYC, Advanced Spa offers best facial spa range including facial cleansers, facial creams and other skin care products to help give you a fresh and flawless complexion.

    ReplyDelete
  4. Sunt cu soțul meu de 7 ani fără copil, eu și soțul meu am încercat tot posibilul, dar nu am avut niciun rezultat, până când am întâlnit o prietenă de-a mea foarte bună care mi-a povestit despre Dr Dawn acuna și cum a ajutat-o, i-am explicat. totul la Dr Dawn acuna dupa ce am contactat-o ​​pe Whatsapp, a promis ca ma ajuta, mi-a dat niste instructiuni pe care le-am facut perfect, spre surprinderea mea am ramas insarcinata la 2 saptamani dupa ce m-a ajutat si acum am un copil frumos acum, toate datorită Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru o soluție rapidă la problema dvs.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală.
    *Dacă vrei noroc în viața ta.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan și altele,
    : e-mail { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete