Tuesday, March 21, 2017

Review Charcoal Masque de la 7th Heaven

Buna fetelor si bine ati revenit pe blog. Astazi vreau sa va vorbesc despre o noua masca pe care am incercat-o ... este vorba de Charcoal Masque de la 7th Heaven (detox away oil & impurities).
Aceasta masca de fata a castigat "Gold Winner" la Beauty Awards UK 2016. Contine extract natural de carbune si bucati sfaramate din coaja de nuca. Primul ingredient are rolul de a absorbi excesul de sebum si impuritatile, iar al doilea ingredient detoxifica si exfoliaza cu delicatete. Este recomandata in special pentru tenul mixt si gras, dar poate fi folosita pe toate tipurile de piele.

Desi am tenul uscat, mie imi plac cel mai mult mastile pe baza de argila sau carbune activ care actioneaza impotriva punctelor negre. Drept urmare aceasta masca mi s-a parut super atractiva.

Pliculetul contine o cantitate generoase de produs. Am aplicat-o intr-un strat uniform pe ten si am lasat-o sa actioneze ~20 de minute. Chiar de la aplicare, se simt granulele maruntele de coaja de nuca. Am fost placut impresionata de cat de usor se clateste de pe ten masca cu apa calduta. La clatire este momentul cand putem profita de particulele de coaja de nuca pentru a exfolia tenul. 

Mi-a lasat tenul catifelat, usor exfoliat si cu punctele negre vizibil reduse/diminuate. Una peste alta mi s-a parut o masca buna pe care as mai recumpara-o.

Inca doua lucruri importante de stiut despre mastile 7th Heaven sunt faptul ca au la baza ingrediente naturale si ca nu isi testeaza produsele pe animele. Big thumbs up!

Voi ati incercat-o?
 

1 comment:

  1. Nu am testat masca ,dar cu siguranță o voi cumpara și eu !

    ReplyDelete