Sunday, May 24, 2015

Review bratara Soufeel

Buna fetelor si bine ati revenit pe blog! In articolul de astazi as vrea sa va prezint bratara mea Soufeel care m-a cucerit de la prima vedere. 


Dupa cum puteti vedea in imaginile de mai jos, cutia si plasuta care au venit alaturi de bratara sunt foarte foarte elegente. 


Eu mi-am ales o bratara din piele impletita, care se infasoara de 2 ori in jurul incheieturii. Mi s-a parut foarte interesanta.

Iar cele cinci charmuri de pe bratara sunt urmatoarele:
Dintre ele cel cu albinuta este de departe preferatul meu. E deosebit si straluceste tare frumos la lumina zilei. 

Bijuteria mi se pare foarte eleganta si bine lucrata si ma face sa ma simt deosebita atunci cand o port. Bratarita e tare draguta si purtata simplu, dar charmurile mi se pare ca ii adauga ceva in plus si o fac mai deosebita.

Bratara pe care am ales-o eu vine intr-o singura dimensiune si zic ca mi s-a potrivit perfect pe incheietura mea, care nu este nici prea mare nici prea mica. Daca in schimb optati pentru o bratara din argint, sa stiti ca ele vin in mai multe dimensiuni. Pentru a afla care este marimea corecta pentru voi, trebuie sa va masurati incheietura si sa mai adaugati 1,5 cm pentru a va asigura ca charmurile o sa incapa si ele pe bratara.

In magazinul lor online gasiti bijuterii si charmuri din argint 925, iar comenzile de peste 50$ beneficiaza de transport gratuit. Daca dintr-un motiv sau altul nu sunteti multumite de produse, le puteti returna vreme de 365 de zile. Pachetul o sa va ajunga la posta vamala.

Voi detineti vreo bratara Soufeel?

PS: Daca va intereseaza o comparatie in detaliu intre bratarile Soufeel si cele Pandora, va invit sa cititi articolul de aici de pe blogul All That Beauty Things.







1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete