Wednesday, May 13, 2015

Review Avon NutraEffects

Salut fetelor, bine ati revenit pe blog. Astazi as vrea sa va vorbesc despre ultima lansare Avon in materie de ingrijire a tenului ... NutraEffects. Pentru cele care sunteti familiare cu produsele Avon, aceasta gama vine sa inlocuiasca vechea gama Solutions. 

NutraEffects este compusa din patru subgame destinate diferitelor nevoi ale tenului:
  • Gama Hydration (ten uscat) conține extract de seminte de chia;
  • Gama Balance (ten gras) contine pe langa extractul de seminte de chia si pudra matifianta;
  • Gama Radiance (des tenului lipsit de stralucire, patat) contine extract de seminte de strelitia. 
  • Gama Ageless (targeteaza primele semne de îmbatranire), cu extract de seminte de rodie.
  • Gama Ageless Advanced (targetează semnele profunde de îmbatranire), cu extract de seminte de rodie si ceramide.
Un aspect foarte important si binevenit este faptul ca noua gama nu contine parabeni, ftalati sau coloranti, sunt testate alergologic si sunt adecvate si tenurilor sensibile.


Eu am incercat subgama Hydration destinata tenului uscat:
  • Spuma de curatare revitalizanta, 150 ml, ~14,99 lei
  • Lotiune tonica matifianta si revitalizanta, 200 ml, ~14,99 lei
  • Gel-crema hidratant si revitalizant, 50 ml, ~17,99 lei
  • Crema hidratanta de zi SPF 15, 50 ml, ~17,99 lei 
Gama Hydration are o formula bazata pe complexul "active seed" cu seminte de chia. In caz ca nu stiati, semintele de chia sunt una dintre cele mai bogate surse nutritionale din lume si pot absorbi pana la de 12 ori mai multa apa decat propria lor masa. Din acest motiv, ele au calitatea de a mentine nivelul optim de hidratare a pielii. Daca tot vorbim de semintele de chia, le gasiti in magazinele naturiste si o reteta super simpla care merita incercata ar fi budinca de chia (lui Tudor ii place tare mult).

Un lucru care mi s-a parut mai ciudatel a fost faptul ca fiecare subgama nu are demachiant si toner. Momentan in catalog sunt disponibile doar demachiantul spumant si tonerul potrivite tututor tipurilor de ten, inclusiv tenurilor sensibile. Dar dupa parerea mea este destul de greu cu acelasi produs sa adresezi si nevoiele tenului uscat si ale celui gras.

Le-am incercat si desi demachiantul indeparta bine urmele de machiaj, parca imi usca putin tenul si nu as spune ca este cel mai bun demachiant care l-am incercat destinat tenului uscat. Tonerul are pe fund pudra matifianta, iar recipientul trebuie agitat inainte de folosire.

Sotului meu care are tenul gras (doreste sa elimine sebumul acumulat pe durata zilei si praful) i s-au potrivit mult mai bine, iar faptul ca demachiantul este sub forma de spuma i s-a parut chiar interesant. Nu e atat de sarguincios sa foloseasca si tonerul zilnic, dar daca i-l aplic eu, i se pare un rasfat.

La capitolul creme cel mai mult mi-a placut crema de zi, are SPF 15, care este un bonus acum ca soarele incepe sa fie mai puternic. O aplic dimineata inainte cu cateva minute sa imi fac machiajul, ofera hidratare si se absoarbe repede in piele, dar in acelasi timp lasa pielea luminoasa, chiar un pic stralucitoare.

Crema de noapte vine sub forma de gel-crema si mie nu mi-a placut prea mult din cauza ca lasa tenul lipicios, un lucru care l-am patit cu majoritatea produselor cu textura gel sau gel-crema. Chiar si la 10 minute dupa aplicare, daca atingi tenul cu degetele il simti lipicios, o senzatie care mie nu prea imi place. Nu as putea sa spun ca este preferatul meu.

Cred ca nu mai e nevoie sa mentionez ca preturile produselor sunt accesibile si ambalajele sunt foarte dragute. Cremele vin in borcanas de sticla, iar demachiantul si tonerul vin in recipiente de plastic, dar sunt robuste.

Voi le-ati incerca?

5 comments:

  1. Eu nu am folosit-o insa cunosc o persoana care si-a cumparat-o si nu a fost foarte multumita de crema hidratanta cu 15 spf, pentru ca lasa o pelicula grasa pe ten si o ustura ochii.Si eu imi doream sa incerc crema ca stiu ce efecte are chia asupra corpului si am numai cuvinte de lauda,dar acum nu sunt atat de sigura ca vreau sa o incerc.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu nu am avut probleme cu zona ochilor, nu mi-a cauzat usturimi sau lacrimari. In schimb pelicula stralucitoare am observat-o si eu. Nu stiu daca au "inclus-o" intentionat pentru a da luminozitate, dar se observa.

      Delete
  2. Eu am folosit tonerul , acela cu depuneri pe fund....si cred ca-l voi arunca pentru ca miroase ingrozitor a alcool. M-a uitat pe ingrediente si alcoolul este al doilea in ordinea proportiilor. Eu renunt sa mai cumpar ceva din gama asta de la Avon.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poate incerci un toner pe baza de apa de trandafiri cum e cel de la Elemental, acela nu contine alcool.

      Delete
  3. Sunt cu soțul meu de 7 ani fără copil, eu și soțul meu am încercat tot posibilul, dar nu am avut niciun rezultat, până când am întâlnit o prietenă de-a mea foarte bună care mi-a povestit despre Dr Dawn acuna și cum a ajutat-o, i-am explicat. totul la Dr Dawn acuna dupa ce am contactat-o ​​pe Whatsapp, a promis ca ma ajuta, mi-a dat niste instructiuni pe care le-am facut perfect, spre surprinderea mea am ramas insarcinata la 2 saptamani dupa ce m-a ajutat si acum am un copil frumos acum, toate datorită Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru o soluție rapidă la problema dvs.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală.
    *Dacă vrei noroc în viața ta.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan și altele,
    : e-mail { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete