Wednesday, September 24, 2014

QuickMobile ne-a adus iPhone 6 in Romania

Buna fetelor si bine ati revenit pe blog. Stiati ca eu in viata de zi cu zi sunt iOS developer si lucrez la aplicatii pentru iPhone/iPad? Da da ... e adevarat. Astfel va puteti imagina ca eu si colegii mei am asteptat cu sufletul la gura noile lansari Apple ... iPhone 6 si iPhone 6 Plus.


La evenimentul de lansare, pe care il puteti urmari aici, cei de la Apple spuneau ca doar in 8 tari va fi disponibil incepand cu 19 septembri, iar Romania nu era printre ele. Banuiam ca pana la finalul anului va aparea si la noi, insa QuickMobile ne-a pregatit o surpriza si iPhone 6/iPhone 6 Plus sunt deja disponibile pe site-ul lor. Nu sunt singurele, alaturi de ele sunt disponibile si accesoriile de care am putea avea nevoie pentru noile smartphones.


Pentru impatimitii de tehnologie si fanii Apple, va puteti imagina cat de mult conteaza ca cei de la QuickMobile au reusit sa le faca disponibile si in Romania atat de repede. Ele sunt deja disponibile pentru cumparare pe site.

Pentru o sansa de a castiga noul iPhone 6, trebuie neaparat sa vizitati blogul lui Cristi, unde se desfasoara un concurs de zile mari sponsorizat de QuickMobile. Eu una m-am inscris. Multa bafta tuturor!

No comments:

Post a Comment