Tuesday, May 27, 2014

Kallos LOVE loţiune demachiantă cu două faze

Buna fetelor, bine ati revenit pe blogul meu. Probabil ati vazut ca acum ceva timp am achizitionat de la Beauty Forum Cluj demachiantul bifazic de la Kallos. L-am folosit destul de mult, iar acum sunt pregatita sa va impartasesc si voua parerile.


                                            

 Descriere produs:

  • Loţiune demachiantă cu două faze pentru rimel rezistent la apă, oferă o demachiere eficientă în cazul machiajului cu rimel rezistent la apă şi concomitent îngrijeşte zona sensibilă a ochilor.
  • Gramaj: 100 ml 
  • Pret: ~ 6.9 lei 
  • Disponibil: La standurile cu produse Kallos din mall sau pe site-ul producatorului.

Pareri:

  • Produsul vine intr-un ambalaj practic care ajuta la dozarea produsului pe discheta demachianta;
  • Mie nu mi se infileta perfect capacul si daca nu statea in picioare produsul, se scurgea putin din el. Nu stiu daca e o problema doar la capacul produsului meu sau la toate;
  • Produsul sterge foarte bine chiar si machiajul rezistent la apa, fara sa fie nevoie sa insistam prea mult;
  • Nu m-a usturat deloc atunci cand l-am folosit in jurul ochilor;
  • Produsul are o baza de ulei, care lasa o pelicula grasa pe pleoape dupa folosire;
  • Pretul produsului este unul accesibil, desi nu este mai ieftin decat Demachiantul bifazic de la Blanchette B, care este fenomenal din punctul meu de vedere;
Pe mine nu m-a impresionat prea tare acest produs, desi nu este un produs rau sau care sa nu poate fi folosit, faptul ca lasa o pelicula grasa m-a deranjat cel mai mult. Nu cred ca l-as recumpara.

Voi ati incercat acest produs?

No comments:

Post a Comment