Friday, November 18, 2016

Hidratarea de la Himalaya

Buna fetelor si bine ati revenit pe blog. Sezonul rece si-a intrat in drepturi, iar pielea noastra deja are de suferit: deshidratare, descoamare, etc. Astazi vreau sa va vorbesc despre doua creme super bune si accesibile la pret de la Himalaya Herbals.

Crema hranitoare (Nourishing Skin Cream) 
Crema hidratanta si hranitoare, cu o textura usoara, non-grasa, pentru protejarea pielii pe durata intregii zile. Ingredientele active naturale din plante hranesc pielea in profunzime si combat efectele nedorite ale factorilor nocivi de mediu.

Ingrediente active: Aloe (Aloe Barbadensis) – este recunoscuta pentru proprietatile sale vindecatoare. Hidrateaza si hraneste intensiv pielea, are proprietati antibacteriene si antifungice. Ginseng indian (Withania somnifera) – protejeaza pielea impotriva factorilor poluanti si a climei uscate.

Crema intensiv hidratanta (Intensive moisturizing cream) 
Crema intensiv hidratanta cu uleiuri naturale si vitamina E hraneste si hidrateaza pielea, o mentine supla si catifelata si o protejeaza impotriva factorilor de mediu nocivi. Uleiul de Migdale dulci si Uleiul din germeni de Grau hidrateaza pana si cele mai uscate zone ale pielii.

Ingrediente active:
Ulei din germeni de Grau (Triticum vulgare) - o sursa naturala bogata in vitamina E; Ulei de Migdale dulci (Prunus amygdalus dulcis) - hidrateaza si hraneste pielea in profunzime. 

In primul rand aceste doua creme sunt disponibile atat in format mic de 50 ml (~ 8 lei) cand si in format mare de 150 ml (~ 12 lei). Ele sunt targhetate atat pentru pielea fetei cat si pentru corp, iar mirosul lor este unul discret si fresh.

Mi-au placut mult aceste doua creme si le-am folosit si pe fata si pe corp. Ce va pot spune despre ele este ca se absorb rapid in piele si o lasa catifelata si matasoasa. Consistenta cremei este destul de densa, dar se intinde foarte usor pe piele si este o placere sa o aplici.

In prima seara dupa ce am folosit-o pe tot corpul, chiar ma complimenta sotul meu ce piele moale si catifelata am. Va puteti imagina ca mi-a crescut inima in mine si binenteles ca am folosit-o si in serile urmatoare sperand sa fiu complimentata din nou.

Una peste alta mi-au placut mult aceste doua creme. Daca va doriti o crema buna si accesibila la pret, va recomand cu mare drag oricare dintre aceste 2 creme de la Himalaya.

PS: Daca vreti sa castigati produse Himalaya Herbals nu uitati sa va inscrieti la concursul care il desfasoara pe pagina lor de Facebook.

No comments:

Post a Comment