Saturday, September 10, 2016

Bottega Verde Review - gama cu extract de ceai verde

Buna fetelor si bine ati revenit pe blog. Astazi as vrea sa va povestesc despre cateva produse pe care le-am incercat de la Bottega Verde. Dupa cum se poate vedea in poza de mai jos, am ales o aroma fresh pentru vara, mai exact ceai verde.


Produsul preferat din aceasta comanda a fost difuzor de parfum - ceai verde (100 ml). Mi-a placut foarte mult si mie si sotului meu. Are un miros frumos, fresh, persistent, dar in acelasi timp nu e deloc coplesitor sau deranjant. Cand intri in camera pur si simplu simti un miros placut. Il recomand.

Dupa cum va spuneam in articolul trecut, am fost placut placut impresionata de sapunul lichid cu aroma de violete de la Bottega Verde. De data aceasta l-am incercat pe cel cu extract de ceai verde (250 ml) si a fost minunat si acesta. Mi-a placut mult consitenta gelului (e destul de dens), face spuma, spala bine si mirosul este unul foarte placut.

Mi-a placut mult si apunul pentru igiena intima cu extract de ceai verde si acid lactic (200 ml).  E un sapun cu PH fiziologic delicat, imbunatit cu extract de ceai verde si acid lactic. Mirosul este identic cu cel al deodorantului din aceasi gama. Este delicat, dar eficient. Ambalajul mi s-a parut si el , e robust si pompita dozeaza cantitatea potrivita.

Mi-a atras atentia pe site si deodorantul roll-on cu extract de ceai verde (50 ml) in special pentru ca are 0% alcool si 0% saruri de aluminiu. Din pacate acest produs nu a functionat pentru mine. Desi are un miros fresh foarte placut si se aplica cu usurinta, la capitolul protectie pentru mine nu a dat randament. Ma gandesc sa ii mai dau o sansa o data ce se raceste vremea (toamna/iarna).

Sunt curioasa sa imi spuneti voi ce produse ati incercat de la acest brand. Astept cu drag comentariile voastre.
PS: In caz ca va tenteaza ceva de pe site-ul Bottega Verde, primele 20 dintre voi beneficiati de o reducere de 10% folosind codul promo: DORAS 


No comments:

Post a Comment