Tuesday, February 17, 2015

Inventar medicamente - idee de organizare

Buna fetelor si bine ati revenit pe blog! Dupa aproape 2 ani de viata si cateva imbolnaviri la activ (in special dupa intrarea in colectivitate), trusa noastra de medicamente pentru micutul Tudor este destul de marisoara.

Din dorita de a mai face un pas in procesul de organizare a familiei si de a elimina risipa, astazi am facut un inventar al medicamentelor din casa. Cred ca nu e nici o surpriza ca am constatat ca o parte din ele au expirat. 

Asa ca m-am decis sa fac in minunata aplicatie Evernote (disponibila si pe desktop si pe dispozitive mobile) o lista la care am facut share cu sotul meu. Astfel pe viitor cand mai primim anumite retete, inainte sa cumparam putem consulta aceasta lista sa vedem daca avem deja medicamentul in casa si este in garantie.  In lista am notat pur si simplu numele si data expirarii care era marcata pe ambalaj.

Tot procesul de sortare si inventariere nu a durat mai mult de 20 de minute, dar simt ca ne va ajuta pe viitor.

PS: Stiati ca persoanele care au acasa medicamente expirate trebuie sa le duca la farmacii sau drogherii si sa le predea reprezentantilor acestora. La randul lor, farmacistii sunt obligati sa primeasca aceste medicamente de la pacienti, pentru a le distruge in conditiile legii. Este mult mai sigur decat se le aruncam pur si simplu la gunoi.

Sper sa va fie si voua de folos aceasta idee!

No comments:

Post a Comment