Wednesday, August 13, 2014

Review Fiole cu acid hialuronic Farmec

Buna fetelor, bine ati revenit pe blogul meu. Astazi vreau sa va vorbesc despre Fiolele cu acid hialuronic de la Farmec. Produsul mi-a starit interesul datorita acidului hialuronic despre care tot am auzit vorbindu-se pe diferite canale de frumusete de pe YouTube.

Acidul hialuronic pur are efecte intensiv hidratante actionand dual, prin refacerea rezervelor hidrice din piele si diminuarea pierderilor transepidermale de apa. Lipozomii cu acid hialuronic patrund in piele si umplu ridurile din interior, astfel ridurile si liniile fine sunt diminuate.


Efectul anti-age este potentat si prin superoxiddismutaza care are rol de protectie atat pentru fibrele de colagen si elastina cat si pentru acidul hialuronic.

Produsul l-am testat cu ajutorul sotului meu (33 ani) care are tenul gras si riduri in special in zona ochilor si pe frunte.

Detalii produs:
  • Fiolele contin un ser bogat in superoxid dismutaza si acid hialuronic pur silipozomal, avand efecte intens hidratante si de netezire a ridurilor. 
  • Utilizare: Se da tot serul in partea de jos a fiolei dupa care fiola se pozitioneaza cu punctul de rupere in fata. Pentru protejarea mainilor, fiola se infasoara intr-un servetel inainte de rupere. Continutul unei fiole se rastoarna in palma si se aplica prin masaj usor pe fata proaspat demachiata. Tot continutul fiolei se foloseste pentru o singura aplicare. Fiolele se pot folosi dimineata sau seara, in cure de cate 10 zile de tratament. Pentru efecte de durata acest tratament se aplica lunar.
  • Gama: Gerovital H3
  • Pachetul contine 10 fiole a cate 2 ml fiecare.
  • Disponibilitate: www.farmec.ro
  • Pret: ~ 50 lei

Pros:
  • Chiar functioneaza. Reduce aspectul ridurilor pentru o perioada. Mi se pare ca datorita acestui fapt se preteaza foarte bine un astfel de tratament inaintea unui eveniment special (nunta spre exemplu).
  • Fiolele sunt bine impachetate, nefiind riscul sa se sparga.
  • Fiecare fiola contine o cantitate generoasa pentru tratament.
  • Se absoarbe bine si repede in piele, lasand pielea catifelata si fina.
  • Nu a cauzat nici un fel de eruptii sau lacrimare cand a fost masata in zona ochilor.
  • Pretul este unul accesibil.
  • Mi-a oferit un motiv ca sa imi rasfat sotul cu un masaj facial timp de 10 zile :)
Cons:
  • Mi-ar fi placut sa fie intr-o sticluta cu pipeta, ar fi fost mai practic. La unele dintre 2-3 fiole am avut dificultati in a le deschide.
Daca aveti un eveniment special in viitorul apropiat si vreti sa reduceti aspectul ridurilor, sau pur si simplu v-am starnit curiozitatea ... va recomand cu mare drag acest produs.

Va pup,
Dora.

2 comments: