Monday, February 24, 2014

Review sapun antibacterian Touch Classic

Buna fetelor! Bine ati revenit pe blogul meu. Astazi vreau sa va vorbesc despre sapunul antibacterian Touch Classic pe care l-am primit spre testare de la Touch - produse antibacteriene.

Detalii producator:
  • Stiati ca peste 70% din cele mai frecvente boli infectioase (gripa, hepatita, virozele, bolile digestive) sunt cauzate de contaminarea mainilor cu diverse bacterii? Pentru prevenirea acestui lucru una din cele mai eficiente metode este spalarea mainilor cu apa si sapun cat mai des posibil. Sapunul Touch Classic vine in ajutorul dumneavoastra cu o formula antibacteriana ce elimina bacteriile si microbii. In plus, lasa mainile curate si hidratate datorita continutului sau ridicat de glicerina si ofera pielii dumneavoastra un miros proaspat si delicat. Nu usuca pielea sensibila.  
  • Fabricat in Germania.
  • Cantitate: 100 gr.
  • Pret: ~ 3 RON 
  • Disponibil in: Auchan, Kaufland si Carrefour.  
Mie imi place foarte mult acest sapun. Am inceput sa il folosesc imediat dupa ce l-am primit, l-am pus in savoniera din baia mica. Il folosesc de fiecare data cand ma intorc de la plimbarea zilnica cu baietelul meu, inainte sa ma machiez si chiar si pentru a spala pensulele de machiaj. Are un miros subtil si placut, face spuma foarte repede dupa ce incepi sa iti sapunesti mainile cu el, in acelasi timp nu murdareste savoniera cum fac alte sapunuri prea cremoase. Lasa pielea mainilor catifelata.

Va spun sincer, eu prefer sapunurile solide, deoarece nu se consuma asa de repede precum cele lichide si au si un pret mai bun. In casa noastra se consuma aproximativ un sapun solid pe luna in baia principala. Apreciez si faptul ca acest sapun are ambalajul de carton pe care il pot pune in cutia in care adun deseurile de hartie, pe care apoi le duc in cosurile pentru reciclare puse la dispozitie de compania de salubritate.

 Sapunul mai este disponibil si intr-o varianta cu aroma de viorele si una speciala pentru copii.



Gama completa de produse antibacteriene Touch si detalii despre produse puteti gasi aici.

Voi ce produse Touch ati mai folosit?


1 comment:

  1. eu am avut gelul lichid pt maini ( il tineam in geanta )
    acum ca si sapun antibacterian folosesc protex, dar mi de pare ca imi can usuca main ile.

    ReplyDelete